Bookmarks

Yahoo Gmail Google Facebook Delicious Twitter Reddit Stumpleupon Myspace Digg

Search queries

rock show. carlottenlund, ibanez pm 100 feedbacks, washburn j3 es175 specs, all of you analysis, musica fantasia rondo veneziano noten, popeye song i like to go swimming with bow legged, popeye song lyrics bowlegged woman, joe pass use right hand pinky?, im Popeye the sailor man never go swimming with bow legged women, bitches brew meaning

Links

XODOX
Impressum

#1: hvor mange sange er der?

Posted on 2005-07-15 23:12:05 by metterene

hvor mange sange er der lavet i tidens løb?`(udgivet på bånd lp cd osv.)
jeg snakker om originale sange.

1mill?

Report this message

#2: Re: hvor mange sange er der?

Posted on 2005-07-16 00:50:44 by Alex Linaa

On Fri, 15 Jul 2005 23:12:05 +0200, "Mette og René"
&lt;<a href="mailto:metterene&#64;tdcspace.dk" target="_blank">metterene&#64;tdcspace.dk</a>&gt; wrote:

&gt;hvor mange sange er der lavet i tidens løb?`(udgivet på bånd lp cd osv.)
&gt;jeg snakker om originale sange.
&gt;

6.154.337 (Ikke medregnet Tyske schlagere)

:D

/Alex

Report this message

#3: Re: hvor mange sange er der?

Posted on 2005-07-16 01:23:08 by Allan Krautwald

&quot;Alex Linaa&quot; &lt;www.linaa.com&gt; skrev i en meddelelse
news:<a href="mailto:0efgd15ro2k647d40c31jvij109vf4eo5l&#64;4ax.com..." target="_blank">0efgd15ro2k647d40c31jvij109vf4eo5l&#64;4ax.com...</a>
&gt; On Fri, 15 Jul 2005 23:12:05 +0200, &quot;Mette og René&quot;
&gt; &lt;<a href="mailto:metterene&#64;tdcspace.dk" target="_blank">metterene&#64;tdcspace.dk</a>&gt; wrote:
&gt;
&gt; &gt;hvor mange sange er der lavet i tidens løb?`(udgivet på bånd lp cd osv.)
&gt; &gt;jeg snakker om originale sange.
&gt; &gt;
&gt;
&gt; 6.154.337 (Ikke medregnet Tyske schlagere)
&gt;
&gt; :D
&gt;
&gt; /Alex

Nu talte man jo osse om sange ;-)

Report this message

#4: Re: hvor mange sange er der?

Posted on 2005-07-16 10:59:36 by pelle16

Sikke et lorte job at skulle tælle alle de sange.

Det er jo ikke Michael Jacksom og Robbie Williams det hele.




&quot;Allan Krautwald&quot; &lt;<a href="mailto:krautwald&#64;yahoo.dk" target="_blank">krautwald&#64;yahoo.dk</a>&gt; skrev i en meddelelse
news:42d8455c$0$85767$<a href="mailto:edfadb0f&#64;dread16.news.tele.dk..." target="_blank">edfadb0f&#64;dread16.news.tele.dk...</a>
&gt;
&gt;
&gt; &quot;Alex Linaa&quot; &lt;www.linaa.com&gt; skrev i en meddelelse
&gt; news:<a href="mailto:0efgd15ro2k647d40c31jvij109vf4eo5l&#64;4ax.com..." target="_blank">0efgd15ro2k647d40c31jvij109vf4eo5l&#64;4ax.com...</a>
&gt; &gt; On Fri, 15 Jul 2005 23:12:05 +0200, &quot;Mette og René&quot;
&gt; &gt; &lt;<a href="mailto:metterene&#64;tdcspace.dk" target="_blank">metterene&#64;tdcspace.dk</a>&gt; wrote:
&gt; &gt;
&gt; &gt; &gt;hvor mange sange er der lavet i tidens løb?`(udgivet på bånd lp cd
osv.)
&gt; &gt; &gt;jeg snakker om originale sange.
&gt; &gt; &gt;
&gt; &gt;
&gt; &gt; 6.154.337 (Ikke medregnet Tyske schlagere)
&gt; &gt;
&gt; &gt; :D
&gt; &gt;
&gt; &gt; /Alex
&gt;
&gt; Nu talte man jo osse om sange ;-)
&gt;
&gt;
&gt;

Report this message

#5: Re: hvor mange sange er der?

Posted on 2005-07-16 11:38:55 by leaveme

&quot;Mette og René&quot; &lt;<a href="mailto:metterene&#64;tdcspace.dk" target="_blank">metterene&#64;tdcspace.dk</a>&gt; skrev i en meddelelse
news:42d826a5$0$85766$<a href="mailto:edfadb0f&#64;dread16.news.tele.dk..." target="_blank">edfadb0f&#64;dread16.news.tele.dk...</a>
&gt; hvor mange sange er der lavet i tidens løb?`(udgivet på bånd lp cd osv.)
&gt; jeg snakker om originale sange.
&gt;
&gt; 1mill?
Der er ihvertfald &quot;mange sange, der skal synges endnu.&quot;

Søren

Report this message

#6: Re: hvor mange sange er der?

Posted on 2005-07-16 14:38:38 by Sune Salminen

pelle16 wrote:
&gt; Sikke et lorte job at skulle tælle alle de sange.
&gt;
&gt; Det er jo ikke Michael Jacksom og Robbie Williams det hele.

Men hvis det var, så havde du ikke noget imod at gå i gang?

:-)

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk
[Remove the monkey to send mail]

Report this message

#7: Re: hvor mange sange er der?

Posted on 2005-07-17 00:13:48 by Esben von Buchwald

Mette og René wrote:
&gt; hvor mange sange er der lavet i tidens løb?`(udgivet på bånd lp cd osv.)
&gt; jeg snakker om originale sange.
&gt;
&gt; 1mill?
&gt;
&gt;
et godt sted at begynde at tælle, er nok cddb.com

vær dog opmærksom på, at nogle bands laver sange med samme titel som et
andet band har gjort i forvejen, uden at der er tale om den samme
sang... mener også U2 har lavet en sang der hedder One, ligesom
metallica. det samme med Into My Arms som både Deine Lakaien og Nick
Cave har lavet... der er sikkert 100.000 andre sange der deler titel

Report this message

#8: Re: hvor mange sange er der?

Posted on 2005-07-17 00:35:07 by EnjoyNews

&quot;Esben von Buchwald&quot; &lt;<a href="mailto:use-net&#64;rem_oVe-amokk.dk" target="_blank">use-net&#64;rem_oVe-amokk.dk</a>&gt; skrev i en meddelelse
news:<a href="mailto:UdqdnYNOWP0TG0TfRVnyrg&#64;giganews.com..." target="_blank">UdqdnYNOWP0TG0TfRVnyrg&#64;giganews.com...</a>
&gt; Mette og René wrote:
&gt; &gt; hvor mange sange er der lavet i tidens løb?`(udgivet på bånd lp cd osv.)
&gt; &gt; jeg snakker om originale sange.
&gt; &gt;
&gt; &gt; 1mill?
&gt; &gt;
&gt; &gt;
&gt; et godt sted at begynde at tælle, er nok cddb.com
&gt;
&gt; vær dog opmærksom på, at nogle bands laver sange med samme titel som et
&gt; andet band har gjort i forvejen, uden at der er tale om den samme
&gt; sang... mener også U2 har lavet en sang der hedder One, ligesom
&gt; metallica. det samme med Into My Arms som både Deine Lakaien og Nick
&gt; Cave har lavet... der er sikkert 100.000 andre sange der deler titel

Ja på cddb.com står der lige nu

Database Statistics
CD's: 3,833,070
Songs: 48,978,745

Der er selvfølgelig en masse covernumre med i som jo er talt to gange, men
det er meget langt fra alt nationalt musik de har. Altså langt fra alle
ældre Danske udgivelse står i deres database, og sådan er det formentlig
også med andre lande.
Jeg er ikke sikkert på deres dækkelses procent er så stor hvis vi Original
udgivelse fra Peru årgang 1948 - 1951 :o)
Derfor skal du (hvis det er alt du vil have med) nok i hvert fald duble up
hvis du vil have lidt mere lokalt med, og skal absolut alt med der er
officielt udgivet i hele verden fra ex. 1900 og frem, skal du nok gange med
10 hvis det kan gøre det.

Det er selvfølgelig et skud i tåget, da jeg ikke helt har styr på hvor mange
udgivelser der findes i det ydre Indien og Zambia :o)))

Report this message